7b i 8d w Pieninach…

9-10 września wyruszyliśmy z Opiekunami na długo wyczekiwaną dwudniową wycieczkę w Pieniny!!!! Zamówiliśmy piękną pogodę, spakowaliśmy dodatkowo worek dobrego humoru i duuuuży zapas sił na górskie wędrówki. Było pięknie – Pieniny przywitały nas cudnymi krajobrazami – jesiennymi kolorami mieniącymi się w promieniach słonecznych. Zwiedziliśmy ruiny Zamku w Czorsztynie i Zamek w Niedzicy, wyjechaliśmy na Palenicę skąd podziwialiśmy okolicę. Spacerowaliśmy po Parku Zdrojowym w Szczawnicy gdzie spróbowaliśmy wody ze źródła “Wanda”. Podziwialiśmy także piękne skały w Wąwozie Homole i uroczy Kościółek w Dębnie. Największą atrakcją był ponad dwugodzinny Spływ Dunajcem! Flisacy przekazywali nam ciekawe informacje o mijanych obiektach przyrodniczych i snuli wesołe gawędy góralskie. Było bardzo przyjemnie… mogliśmy w końcu pobyć z Kolegami i Koleżankami. Hej!

Polecamy wszystkim wycieczkę w te niepowtarzalne rejony naszego kraju 🙂

bardzo zadowoleni Uczniowie klas 7b i 8d !!! Czekamy na następną wycieczkę!

Zapraszamy do obejrzenia jak świetnie bawiliśmy się w Pieninach!

Dziękujemy naszym Opiekunom: pani Reni, pani Lucynce i pani Agnieszce, pani Danusi – Przewodnik oraz panu Markowi – superr Kierowcy za organizację wyjazdu i opiekę :)))